Friday, May 6, 2011

Прашања на срцето


Вчера вечер излегов со една пријателка на кафе. Иако имав неколку работи на ум, кои сакав да ги споделам, сепак не кажав ништо од тоа, затоа што потребата една жена да биде ислушана е поважна од секоја мудра изрека, или лекција што сме ја научиле. По убавото време поминатo заедно, си заминав дома размислувајќи за основните прашања на човековото срце. Одговорите на тие прашања нѐ водат до смислата на нашето постоење.
1Која сум јас? 
Дали сум свесна за мојот идентитет, или постојано барам некој друг да ми каже која сум. Дали облеката, парите или работата ми го диктираа начинот на живот. Се сакам ли себеси?!
            2. Од каде сум?
     Од каде потекнувам, од мајмун или од Бог. Случајно ли се најдов сега и тука или сѐ е дел од еден поголем план.
          3Зошто сум тука? Имам ли цел во животот, или само чекам во страв да помине моето времето на земјата. 
            4. Што можам да направам?
Свесна ли сум дека моето постоење прави разлика во целата генерација.
            5. Каде одам?
Животот е краток. Тоа е тоа, или има нешто повеќе.
Фрустрирачки е да живееш без цел. Најголемата трагедија во животот не е смртта, туку да живееш живот без да знаеш зошто живееш. Го паметам времето кога ги немав одговорите на овие прашања. Кога лутав наоколу сѐ додека не ме пронајде Христос. Сѐ додека Исус не ми кажа дека:
      -          сум дете на Бог (Јован 1:12,13)
      -          Бог ме создал и ме одбрал уште во утробата на мајка ми  (Јован 15:16)
      -          ми дал дарови и потенцијали да донесам светлина во светот (Матеј 5:14-16)
      -          сѐ можам преку Христос, Кој ми дава сила (Филипјаните 4:13)
      -         мојот дом е на небото (Јован 14:1,2)
Дај си и ти одговор на овие прашања и одмори се!

No comments:

Post a Comment